Skype <3

Hello Bitches! Igår så var det skola och min lärare var sjuk så första lektionen såg vi näthat mot kvinnor. Det var ganska sjukt vilka skillnader det är mellan män och kvinnor. Sen hade vi lunch och efter det biologi. Fick inte  särskillt mycket gjort. På mentorstiden redovisade jag om droger. Vi har haft ett grupparbete om det. På idrotten var hade vi lekar. Tur det för då kunde jag vara med fast mitt knä är cp. Men tack och lov så är det bättre nu! :) När jag hade slutat så mötte jag älsklingen så sov vi hos mig. Imorse så gck vi upp vi 6:10 och så förjde jag med älsklingen till bussen för han skulle iväg. Sen gick jag hem och somnade om. Idag har jag varit hos min farmor. Jag åkte till älsklingen när han kom hem så nu sitter jag här vid skype <3
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0