Trött brud

Har inte hunnit blogga nu igen. I onsdags så var jag först i skolan och tråkade och sen mötte jag älsklingen men han behövde åka hem med en gång så vi hann inte ens ses i en timme. När jag kom hem så pluggade jag i typ tre timmar och skrev klart 4 uppsattser. Igår så var jag på praktik och då fick jag göra det vanliga typ. Fick sopa, fodra, packa påsar, bära strö och ta in och ut hästar. Jag fick även skritta en häst i 20 min. Hon tyckte inte om att vara i ridhuset själv. Hon blev rädd för allt. Hon kunde helt plötsligt stanna och bara stå stilla och bara glo. Hon blev räddare och räddare ju längre jag red henne. Sen när det kom in andra i ridhuset och jag skulle gå förbi en dörr så frös hon till is och hoppade rakt upp i luften och landade med alla fyra ben som om hon var på väg att sticka men hon gjorde inte det. Söta "lilla" hästen <3 När jag kom hem så red jag först vår tinker Dante. Han var sjukt pigg men det var roligt. Han blev såå fin i slutet av lektionen. Han kunde göra halt från arbetstrav bara jag tog lite i tygeln. Han blev väldigt lydig. Han var helt underbar på lektionen. Sen red jag barbacka på Rollan. Hon var också sjukt pigg. Hon var också jättefin och gjorde allt jag bad henne om <3 Idag så mötte jag Johanna på bussen. Det var mysigt <3 Idag har jag varit i skolan och tråkat. Jag och Anna hade idrottlektionen. Det blev inte som vi hade tänkt oss för det var bara 6 stycken som var ombytta av 30 elever så vår planering blev inte så bra. När vi hade slutat så åkte jag och mötte älsklingen och sen åkte jag hem lite snabbt och sen tillbaka hit. Det är nästan två veckor sen vi träffades. Imorrn så har vi varit tillsammans i 2 år <3 Det ska firas!
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0