hm...

Heeej!! Idag har jag varit i stallet. På morgonen så var vi bara 4 stycken till att börja med på stalltjänsten (vi brukar vara 8) så vi hade ganska mycket att göra. Efter stalltjänsten så hade vi en redovisning och jag hade min text på mobilen och den hade slut på batteri så det gick inte så bra. Sen fick jag tillbaka ett prov. Inte särskilt nöjd med resultatet men ändå var jag en av de som hade bättre betyg. De flesta hade fått F. Bevis på att provet var svårt och att vår lärare inte kunde lära ut på ett bra sätt så att vi förstod. Vi skulle ha haft markarbete men eftersom att hästarna inte hade gått lektioner där på hela julen så fick vi bara skritta och trava pyttelite. Det var väldigt kallt och inte så roligt. Jag som var inställd på att få ha markarbete. Jag red Presto och det gick helt okej. När jag kom hem så puttsade jag mina stövlar, duschade och åt sen pluggade jag. Ikväll MÅSTE jag lägga mig i tid eftersom att jag sov för lite i natt igen. Jag höll på att somna på tåget hem. Nu ska jag fixa min ridhjälm. Bloggar kanske sen. Annars så hörs vi!
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0