I'm Back Biches!

Nu har jag inte bloggat så mycket för att jag har renoverat på mitt rum. I helgen så målade och tapetserade vi och så klättrade jag lördag, söndag och igår. Måste börja träna ordentligt nu! När jag kom hem igår så fixade jag på mitt rum i några timmar. Idag så har jag varit i stallet. På teorin så fick vi räkna foderstater vilket var svårt och tråkigt. På ridningen så hoppade jag Cindy. En liten C-ponny typ. Hon var en söt liten ponny. Jag red på hackamore vilket jag aldrig har ridit med förut så det var lite anorlunda. Hon hoppade lite konstigt. Ibland trodde jag att hon skulle springa rakt igenom hindrerna för hon hoppade av så sent. Vi hoppade typ 60 tror jag (?) Antingen så ville hon inte fatta galopp eller så sprang hon bara. Hoppen var väl inte så jätte vackra men över kom vi. Hon tvärnitade en gång men jag satt tack och lov kvar. Lektionen var rolig. När jag kom hem så åt jag och sen har jag fixat på mitt rum i 5 timmar. Nu är det mesta klart, jippi! Just nu så dunkar jag musik. Är på såå sjukt dåligt humör... Insåg att jag har 64 engelskaglosor tills imorrn och jag kan inte en enda... Blä. Vill inte. Min lärare kommer bli skit sur. Orkar inte. Aja inget jag kan göra åt det nu.
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0