prov, plugg och stall

Igår så bloggade jag inte för jag orkade inte. Först hade vi världens drygaste engelska lektion och sen låååång lunch och sen prov. Provet var mycket mindre än jag hade förväntat mig men jag hoppas att det gick bra. Efter det hade vi lång rast och sen såg vi på film. När jag kom hem så pluggade jag lite och sen spelade jag lite. Jag sov alldeles för lite inatt och idag har jag varit på praktik. Det gick bra. Jag fick sopa, fodra, bära in strö, ta in och ut hästar, borsta en skadad häst och skritta en häst i 15 min. Jag åkte hem med pappa och somnade i bilden. Jag var så trött. När jag hade ätit middag så var det dax att åka till nästa stall. Jag red Junior och red barbacka. Lektionen gick riktigt bra. Han var ovanligt pigg men efter lektionen så bet han mig :( men det var inte med flit men det gjorde ont i alla fall. Jag red även Rollan och hon skötte sig jätte bra. Jag red även henne barbacka för det var så kallt ute. Rollan var riktigt sammarbetsvillig idag (y) snart ska jag gå och sova. Imorrn har vi sovmorgon :) Efter skolan ska jag och klättra och sen till älsklingen som tydligen fixat något, spännande. Godnatt sötnosar <3
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0