Sjuk :(

Hen igen! Har inte bloggat på några dagar för jag har inte orkat. I fredags så var jag och klättrade och det gick ganska bra. När jag klättrat klart så åkte jag till älsklingen och sov där. Sen på lördagen så klättrade jag igen och sen åkte jag till älsklingen. Han fick feber så på kvällen så jag försökte ta hand om honom och fixa så att han skulle må bättre. På söndagen så var jag tvungen att åka hem ganska tidigt. Jag gjorde inte så mycket på kvällen och igår så var jag i skolan och efter skolan så klättrade jag. Idag så vaknade jag med feber. Jag har sovit jättedåligt hela natten dessutom. Jag har varit hemma och tråkat och vill bara bli frisk. Blir hemma imorrn också. Hade 39 graders feber så… Hoppas på att jag blir frisk snart i alla fall! Ska försöka uppdatera bloggen mer.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0