söndag

Hello! Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma tillbaka. Igår åkte jag till honom vid två tiden och då spelade vi lite och sen så gick vi till centrum och köpte chips, gott! Sen gick vi hem och lagade mat. När vi hade ätit så gick vi till George och spelade med honom och Linn. Vi var grymma! Sen sov jag hos älsklingen och så åkte jag hem imorse. När jag kom hem så övningskörde jag, det gick helt okej (y) sen har jag städat mitt rum så nu är det fint också, det gillas! Imorrn är det skola igen :( men nu är det bara att kämpa på. Vårterminen brukar gå fort så vi får hoppas på det. Jag får se hur mycket jag kommer kunna blogga nu när skolan börjar men jag ska göra mitt bästa. Jag lär nog inte blogga mer ikväll så godnatt kära bloggläsare <3
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0