Stallet och plugg

Idag har varit en helt okej dag. Den började inte så bra en slutade bättre. Imorse så var tåget sent så jag kom för sent till stallet men det är inget som man kan göra åt det. Först hade vi stalltjänst och sen teori. På teorin hade vi träningslära och sen skulle vi göra ett träningsprogram för 6 månader. På ridingen så fick jag rida söta Joel. Någon sa att han var C-ponny och någon sa att han var D-ponny. Om han var D-ponny så är det en av de minsta jag sett. Han var i alla fall jättesöt. Han var lite stark och stel men det gick ganska bra till slut. Han lyssnade ganska bra på mig. Vi jobbade med framdelsvändningar. Vi skrittade och travade lite. När jag kom hem så åt jag, duschade, puttsade mina stövlar och pluggade. Jag har prov imorrn :( vill inte. Hoppas att det går bra. Snart är det dax att gå och sova så vi hörs mer imorrn.
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0