trött chey

Jag tror att det var fler än jag som inte kunde sova inatt. Jag sova cirka 3 timmar. Lite lagom när man ska gå i skolan i 7 timmar. Men jag överlevde. Nu börjar jag bli ganska trött. Jag har dessutom pluggat i en timme nu så det är kankse inte så konstigt. Och vår lärare sa att vi inte har några läxor. Jag har en muntlig och skriftlig del som ska vara klar imorrn och så har jag en uppsats som ska vara klar  på onsdag och ett prov på fredag. Jag undrar vad lärare tänker med. "nej ni har ju inga läxor" jag har även 4 uppsatser att göra i svenska och en massa annat... Aja engelska uppsatsen får jag göra imorrn för nu kan jag knappt tänka. Imorrn blir det i alla fall stallet och vi ska ha markarbete (y)
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0